zaterdag 20 juli 2019

Malmédy

Het is vrijdagnamiddag en vertrekken richting Malmédy, waar onze vrienden vertoeven na hun dagje circuit rijden in Francorchamps.  Ze logeren in een bungalowpark boven Malmedy.  We komen rond vijf uur aan en vinden ruimschoots plek op de parking vlakbij hun bungalow.  Het is zalig weer, we aperitieven en daarna serveer ik mijn lekkere stoofvlees. 

We beslissen om na het ontbijt te gaan kajakken.  Ik bel COO adventure maar het waterpeil is laag dat  het afgeraden wordt.  Het meer van Robertville wordt als alternatief opgegeven en trekken naar, ligt ongeveer 7 km van onze locatie.  Na wat zoeken vinden we de vertrek locatie en nemen duo bootjes per koppel.   Na wat varen zoals tot aan het stuwdam, keren we terug en krijgen we een korte regenbui en schuilen onder de brug. We besluiten na bijna 2 uur te varen om het kajakken te beëindigen.  Het was super fun en hebben goed gelachen!   Onderwegen stoppen we nog in een Auberge om een snack te gaan eten.  Bij aankomst aan de mops neem ik onze Bo mee voor een wandeling en Meri gaat mee.  Achter het bungalowpark ligt een bos en wandelen naar daar. Na een wandeling van een uurtje met wat klims en afdaling keren we terug, helemaal voldaan van ons bosbaden.  Voor vanavond had ik vol au vent gemaakt en dat werd met veel smaak opgegeten, ikke weeral content!  Rond half elf gaan wij slapen, moe van onze actieve dag ! 



⛅☔ 23 °
🚶9 km 🚣


Geen opmerkingen: