dinsdag 1 november 2022

Alfaz del Pí

 Weeral heerlijk weer, ik ga eerst douchen en mijn haartjes wassen en Leo bakt spiegeleitjes voor ons ontbijt.  Ik ga een halfuur met onze Bo wandelen en bel ik ondertussen met mijn grootmoeder en daarna met ons mama.   Tijd om weer even te genieten van de zon.   Rond de middag verwachten we Angelique en Michel.  We aperitieven met zijn allen en om half drie worden we bij Casa Teo verwacht, een typisch Spaans restaurant.  Dus bestellen we paella en krijgen we een heerlijke paella voorgeschoteld.  En om af te sluiten een postre (dessert) en kies ik voor de tiramisu, waar ik ook geen spijt van heb.   Angelique en Michel komen nog even mee naar de mops.  Angelique en ik gaan met onze brave hondjes wandelen en laat ik ze de skyline van Benidorm zien.   We drinken nog ene samen en nemen afscheid van hen.   De rest van de avond kijken we nog wat tv.

 ☀ 25° 

🚶 5 km - 🚴 8 km







Geen opmerkingen: