zaterdag 1 april 2023

Le Havre

 Dit weekend rijden we naar Le Havre, het is feest mijn grootmoeder wordt 90 jaar!  Na een helse rit door stormweer, files en ongevallen komen we om tien uur ‘s avonds aan.   We doen er 2 uur langer over als anders !  Parkeren doen we aan de Auchan parking waar we al meermaals goed en rustig geslapen hebben.  Moe van de rit gaan we nog even bij de grootmoeder gedag zeggen en kruipen daarna in ons bedje. 

We slapen lekker lang uit en kijken nog wat tv.  In de late voormiddag maak ik eten klaar voor de mamie en mijn ouders.  Stoofvlees met kroketjes.   In de namiddag zetten we de eetkamer klaar voor een feest tafel van 15 personen.   In de late namiddag ga ik nog even shoppen met mijn nicht die onlangs haar man heeft verloren.  Wat haar deugd heeft gedaan.  We pikken het avondeten op bij de traiteur en maken ons klaar om te feesten.

🚎 456 km 




Geen opmerkingen: